MATHILDA LINDSTRÖM

JAG KOMMER SAKNA DIG

Publicerad 2011-11-20 22:10:54 i ALLMÄNT,

Just därför kommer jag att sakna dig så otroligt mycket. Du kommer väl hata mig nu när jag lagt in denna bild, men det skiter jag i, för jag älskar dig lika mycket för de, och jag tror helt ärligt att jag inte riktigt fattat ännu att du flyhttat, de känns som om du kommer komma tillbaka om några dar, men det vet jag att du inte gör, men ändå, vill knappt fatta de heller. Du åkte idag och jag saknar hela dig och ditt snackande (hehe) redan.. nen snart kommer vi ses igen. Älskar dig mest gullet 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-20 22:40:12

Åh! Jag älskar dig mest och saknar dig hur mycket som helst redan. Det känns redan så tomt och jag kommer antagligen börja sakna ditt tjat på alkohol hahaha! Puss iallafall och vi ses snart!



Ps, den där bilden va ganska söt hihi

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-21 06:24:43

SV: Vad bra! :D Det är helt ok med mig :)

Har du haft en bra helg? :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela