MATHILDA LINDSTRÖM

IBLAND KÄNNS VERKLIGEN INGENTING BRA.. SOM NU!

Publicerad 2011-11-17 18:34:09 i ALLMÄNT,

Hallådär. Trött depp och hejdå typ. Nej då nu ska jag inte vara sånn, men jag känner mig helt depp bara, jag såg att de hade sänkt min data som jag vill ha, och har önskat mig den i 100år, men jag får den aldrig, jag har hittat skor jag vill ha, icke och jag har hittat en tröja som jag verkligen bara dog för, den var skitsnygg verkligen, men NEJDÅ! varför ska man ha de liksom? och jag vet, de kanske låter töntigt men de skiter jag i, jag vill ha och ska typ ha också eller? 

Eh, seg dag idag annars, men det har gått bra, lunch hemma hos mormor idag och sen tog jag en snabbis på stan innan det var dags att jobba igen, imorgon är det fan äntligen fredag, dvs helg och man får sova ut ut ut, nice! Men aja nu tror jag att jag ska dra mig till willy's och handla hårfärg och färga löshåret, håll en tumme att det blir svart denna gång då, sist blev det ju inte svart, konstigt nog... och tråkigt nog såklart. Men hörs då

snälla snälla snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela