MATHILDA LINDSTRÖM

HEMMA I GÄVLE IGEN

Publicerad 2011-11-27 22:57:16 i ALLMÄNT,

En lite snabbuppdatering sådär nu då, skrev ju lite när jag satt på bussen, men jag tycker de är så drygt att mobilblogg, dessutom vill jag inte lägga upp bilder då jag mobilbloggar heller, för då blir bilderna så små, jag brukar välja 600 på min bilder när jag lägger upp bilder, men när man mobilbloggar kan man inte välja de och då blir dom automatiskt 400 och de vill jag icke haha! men iallafall, bussresan gick bra iallafall, trots att jag var lite rädd där ett tag, bussen skulle hålla på och köra om en massa bilar samt långtradare vilket jag tyckte var lite läskigt haha, man skulle haft någon att hålla handen med ju haha. Iza kom iallafall och hämtade mig, och skjutsade hem mig direkt, nu har jag duschat och ska hoppa ner i sängen och kika på gossip girl, upp 9 imorgon, börjar 11 imorgon istället för 10 för jag ska vara med och stänga imorgon tillsammans med Elin, för att kika hur de går till osv. Men vi hörs imorgon. Puss och godnatt

Bästa frukosten jag någonsin ätit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela