MATHILDA LINDSTRÖM

EIGHT LETTERS, THREE WORDS

Publicerad 2011-11-14 14:23:52 i ALLMÄNT,

Hallådär! ingen bar dag idag, igår nämligen så fick jag världens mensvärk, vilket jag inte haft på dessa tre år, men de sista gångerna har jag fått de, och igår hade jag jätteont, och samma sak idag, så jag kände att jag tänker inte och orkar inte stå på jobbet då, så jag blev hemma idag, har sovit sådär faktiskt, men jag vaknade för en stund sedan, jag är typ öm i magen också, gaaah orkar inte! men iallafall inget man kan göra åt, eftersom de inte funkar med värktabletter osv, men ah.
Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på Gossip Girl, skulle vara gott med en stor fet godispåse, säkert ännu bättre för magen min haha. Men vi hörs väl av lite senare också, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så, Puss

Prommis i hemlingby..

Med min fina vän Iza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela