MATHILDA LINDSTRÖM

CUZ EVERYTHING IS SUCH A MESS

Publicerad 2011-11-03 09:30:16 i ALLMÄNT,

Godmorgon TORSDAG! äntligen haha. Nu är veckan snart över och det betyder helg och man får sova ut massor. Jag tror att jag bryter ihop snart verkligen, hela denna vecka har varit fruktansvärd angående att fixa sig på morgonen, trivs inte i kläderna, håret är fuck'd up, sminket är åt helvete och fan för allt bara, jag vill sola och få färg, kunna ha tajta kläder och sen bara sticka iväg till jobbet, och fan fan fan, jag skulle kunna börja grina vilken sekund som helst, jag är så jävla less just nu. 

Men skitsamma ingen ide att sitta här och skriva och spyda ur mig massor, jag menar ni bryr er inte, men  jag känner att jag ibland bara måste skriva av mig, gaaah haha!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-11-03 09:49:04

sv: tror jag ska till moster ;)

Postat av: Ida - Stockholms mest besökta skönhetsblogg!

Publicerad 2011-11-03 11:03:01

Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna presentkort och klicka hem ett par Jeffery Campbell mycket billigare, tandblekande munskölj från BrilliantSmile eller en Smoky Eye palett från Too Faced! :)



COMING UP: vinn din egna Onepiece, nytt sammarbete med Rapunzel Of Sweden och Reztart!

/ http://flavoured.se/category/tavlingar.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela