MATHILDA LINDSTRÖM

JAG VILL HEM....

Publicerad 2011-05-05 13:42:26 i ALLMÄNT,

Heej. Sitter i skolan nu och har multimedia, de går väl sådär måste jag säga.. fan jag valde att göra en portfolio, vilket jag trodde skulle vara ganska lätt, men släng dig i väggen haha, assvårt verkligen! massa grejer att komma ihåg och allt vet vad, jag orkar inte jag vill bara hem nu känner jag, känns sådär efter lite grejer idag om jag säger så, men allt löser sig de vet jag!

Om-provet idag i skolan gick jättebra, eller jag tror det iallafall, så jag hoppas att det är ett G iallafall, men det tror jag nog! Åkte sen ner på stan en sväng med Madde för att göra lite saker, och nu back i school. Men jag tror jag ska dra snart för jag pallar inte vara kvar.. ont i magen har jag också..... bläää! Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela