MATHILDA LINDSTRÖM

MEDIAFESTIVALEN!

Publicerad 2011-05-28 14:36:38 i ALLMÄNT,

Hallådär, som sagt assvårt att komma upp till skolan imorse, men när man väl var uppe så var det hur lugnt som helst, skönt fan att komma upp i tid, men de säger man ju bara när jag piggnat till haha. Allt gick bra i skolan iallafall, jag och Elin hjälpte till en del, och sen åkte vi ner på stan för att lämna alla bilder osv som skulle vara med i utställningen, sen blev det donken för våran del, fasen vad gott det var, men fasen så vi ångrade oss efter haha ;)

Kom hem för en stund sedan nu, har fixat till mig lite och bytt om och kanske ska dra mig till Alderholmen till några där och kolla lite på tävlingen som är där, Linnea kanske också kommer dit sen om en har tur hihi. Nej men har inget och göra sen kan det ju vara lite skoj att kolla när de är tävling också, vi får se. Men vi hörs sen. Puss

Dagens: Jeans/GinaTricot, Tröja/GinaTricot, Tubtopp/Ginatricot. 

Bilden som jag slängde ihop på 2minuter (alltså den jag ställde ut idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela