MATHILDA LINDSTRÖM

Måndag: En nya vecka står framför oss.

Publicerad 2011-03-28 11:44:45 i ALLMÄNT,

Hejsaaan! Vaknade mycket senare än tänkt idag, skulle egentligen till skolan lite tidigare idag, men så blev det inte eller, så jag kommer dit tills vi börjar religionen iallafall, dock är både Lollo och Jennika sjuka idag, så jag kommer bli själv, eller asså alla andra i klassen är ju där, men dom umgås jag iallafall inte med, så det var ju lite tråkigt, efter religionen har vi individuella, så jag och Linnea sticker väl dit samtidigt skulle jag tro.

Ehm har inte så mycket att skriva nu iallafall (endast att jag som vanligt bill göra om bloggen igen, orkar inte ha den såhär, den ser så dåligt och tråkig ut, sen måste jag nog byta tillbaka till grått igen haha) aja vi hörs mer sen. Puss

Kommentarer

Postat av: lisa - smilinggirls!

Publicerad 2011-03-28 17:20:51

Nu har vi lottat ut en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/march/dagens-vinnare-ny-dagens-blogg-1.html#comment



/Smilinggirls

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela