MATHILDA LINDSTRÖM

Kortaste dagen i skolan någonsin eller..

Publicerad 2011-03-30 13:50:17 i ALLMÄNT,

Hallådär. Slutde för ungefär en halv timme sedan, snacka om en skön dag i skolan idag, började 12.20 och slutade 13.15 för vi skulle ha muntlig redovisning på samhällen idag, men varken Lollo eller Jennika är i skolan så jag och Janni kunde inte göra de idag, och sen trodde inte vi att vi hade materialet heller, men det hade vi, eh vi ska göra det imorgon istället sa läraren vare sig Jennika och Lollo är här eller inte. Men nog med de, ska snart börja röra mig från skolan, vet inte om jag ska ner på stan och vänta på Madde, eller om jag åker hem innan och väntar på henne, för vi tänkte ta en runda på stan när hon har slutat (vilket hon gör snart) men hon skulle hem och shit innan, äh jag vet inte haha, fan vad mycket skit jag skriver känner jag... buhu..

Kommentarer

Postat av: Jennika

Publicerad 2011-03-30 13:54:05

damn, jag kommer inte imorgon... Käkar penicillin och shit så jag får fan inte gå ut på resten av veckan :( bläääää

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-03-31 17:08:09

Mer bilder !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela