MATHILDA LINDSTRÖM

Godmorgon Onsdag!

Publicerad 2011-03-23 12:06:34 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er. Idag sov jag över min egen tid litegrann, men det gick bra iallafall, jag gick upp på en gång duschade och grejer, och nu håller jag på och fixar mig för fullt, börjar egentligen svenskan nu 12.20, men man ska hålla tal idag typ, och det har jag redan gjort så då är man ledig, efter svenskan så har vi bara samhällskunskap sen slutar vi, haha skapligt skön dag idag då! men dock så ska jag ha religionsprov, fick reda på de i måndags eftermiddag, så har inte haft så mycket tid att plugga, men jag har försökt så mycket jag kan, pluggade lite i tisdag och pluggade en massa igår hemma hos Madde, säger ingenting än om hur det kommer gå, de får helt enkelt visa sig.

Snart ska jag sticka iväg till skolan och jobba lite med PA, ska bara vänta på att pappa så jag kan säga hej till han en sväng, hörs kanske något mer sen. Puss

Kommentarer

Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Publicerad 2011-03-23 12:12:31

sv: Jaa :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-23 18:30:55

japp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela