MATHILDA LINDSTRÖM

En promenad i Stockholm & en öl haha..

Publicerad 2011-03-27 01:05:46 i ALLMÄNT,

Hallådär, eller godkväll / godnatt eller vad man säger, äh ni fattar var jag menar. Jag och mamma bestämt oss tidigare idag att vi skulle ta en tur ner på stan på kvällskvisten och ta någon öl, bara hon och jag. Så vi fixade i ordning oss osv och sen åkte vi ner, hoppade av i Stockholm södra, gick en massa, men kunde inte bestämma oss, gick sen till gamla stan, hitta inget där, de slutat med att vi skulle sätta oss på Oleary's, men då var det tydligen stängt för kvällen, halv 11 liksom?! haha så bara för att tog vi en öl på centralen sen åkte hem haha, sådär lyckad kväll, eller mysigt men blev inte riktigt som vi tänkte oss om man säger så... Men mysigt med lite mamma och dotter tid.

Nu är vi hemma, och båda lite trötta och kalla efter denna lilla promenad vi fick ta oss runt hela Stockholm kändes de som, och inte en kändis såg vi heller, jag brukar typ jämt se 1 kändis, hoppas man får se en imorgon då innan jag åker hem. Helst av allt skulle jag ju vela träffa lilla älsklingen, men de är nog absolut ingen chans tyvärr, jaja. Puss på honom iallafall. Nu ska jag sova, så vi hörs väl imorgon antar jag. Puss & Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

Publicerad 2011-03-27 12:11:13

SVAR: Söndagens blogg är nu utsedd! Kika in för att se om det blev du :D Ifall du inte vann, så kan du nu anmäla dig till måndagens blogg! kram :*

Postat av: Linn - Smilinggirls!

Publicerad 2011-03-27 12:18:10

Sv: Jaa, men man kan ju inte alltid hitta massor :)



Sovit gott?

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-03-27 13:26:57

Allt bra ?



» Följa varandra via blogl♥vin'?



Tips:

» Vill du vinna 400,- ?

Klicka här:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/vinn-400-hos-mohammedialdebisbloggse.html



» Rösta på din favorit bild 2011:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/fototavling-2011-3-borja-rosta.html



Ha en trevlig dag!

Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Publicerad 2011-03-27 15:45:37

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg!

Vi utser vinnarna senare ikväll + kör igång en ny omgång, så kika in då! :)



Lycka till!

/Smilinggirls

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela