MATHILDA LINDSTRÖM

WHO RUN THIS MOTHER......

Publicerad 2011-06-30 00:17:26 i ALLMÄNT,

Gokväll :) Hoppas allt är bra med er hemma i Gävle, haha shit det låter som om jag är utomlands eller har varit borta i flera veckor, och jag har inte varit borta en natt ännu haha, men vafan skitsamma, bara bra att jag hoppas att allt är bra med er ni vet vilka ni är!!

Mamma har nyss gått och lagt sig, vi kikade som sagt på Celebrity Rehab och Criminal Minds, men mamma börjar jobba 10 imorgon så hon var lite trött så hon gick och la sig och jag har bänkat mig i sängen nu med datan, inte för att det händer så mycket roligt på den men.......... 

Men nu ska jag väl kanske slänga på någon film om jag har de på datan så får vi väl se om jag slocknar eller vad jag gör, men vi hörs imorgon iallafall. Puss (och vad glad jag är över att vara här med världens bästa mamma♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela