MATHILDA LINDSTRÖM

VILKET VÄDER!

Publicerad 2011-06-28 14:22:31 i ALLMÄNT,

Godmorgon!
Kul att man vaknar kl 2 och man drar upp rullgardinen och de är detta väder man vaknar upp till? fan 30 grader i solen, haha kändes sådär att sova bort hela dagen då om jag ska vara ärlig haha. Men jaja nu är jag vaken och uppe iallafall. Har ingen aning om vad dagen bjuder på faktiskt, tror jag ska ta en promenad ner på stan och kika lite, får se om man hittar nå smaskigt som kanske får följa med hem, känns så tråkigt att lägga sig i solen själv också, inte roligt de eller! Så vi får se helt enkelt!

Och jag beställde en skitsnygg tungpiercing i förrgår, en zebra!!!!!! hur snygg som helst är de, 1 till 3 arbetsdagar skulle de ta, så jag trodde den skulle komma idag faktiskt, men icke! och jag hade tänkt att åka till Stockholm idag, men jag vill ha piercingen innan jag åker för jag har ingen aning om när jag kommer hem sen igen, så kommer den inte idag, då borde den komma imorgon och isf åker jag imorgon istället. Hoppas den ramlar in idag under dagen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-28 17:20:02

sv: Jag mår toppen, vad gör du :D? <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela