MATHILDA LINDSTRÖM

VI KÖR IDAG IGEN!

Publicerad 2011-06-03 19:12:04 i ALLMÄNT,

Tja! Håller på och fixar mig för fullt nu, går inte alls som jag vill att de ska göra, vad ska jag ha på mig?!?!?!?! ååh snälla jag får inte få damp, vilket jag brukar få när verkligen ingenting blir bra, håret blev cp idag också, jävla skit haha!

Men iallafall, Linnea och Nille kommer och hämtar upp mig snart, så åker vi hem till dom, och dricker lite sen åker vi in till stan och sätter oss någonstans och dricker lite till, och lite till, och lite till igen haha, kan bli skapligt lugnt och kan gå hett till, de vet man inte förren de är föresent haha, men idag ska jag ha roligt verkligen, är taggad till tusen! Så som sagt, så vet ni vart jag håller hus idag, så hörs vi. Ha en toppen fredagkväll alla. Puss så länge

Kommentarer

Postat av: yk

Publicerad 2011-06-07 19:02:51

vacker tjej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela