MATHILDA LINDSTRÖM

VAD GÖR MAN EN DAG SOM DENNA?

Publicerad 2011-06-30 12:43:46 i ALLMÄNT,

Hejsan. Sov lite länge idag, vaknade för en stund sedan, jag var upp en sväng när mamma skulle till jobbet, runt 9 tiden, men sen gick jag och la mig igen för jag kände att jag var inte klar för att gå upp, så aa nu vaknade jag för en stund sedan, har knappt ännu fått upp ögonen haha, men kanske lite kaffe på dehär så kanske man orkar ta sig upp eller vad säger ni? 

Men vad gör man en dag som denna då tro? Solen skiner, men jag har inte köpt nå SL kort än så jag kan inte ta mig någonstans, men äh jag blir nog bara hemma och tar de lugnt på balkongen och sen kanske om jag har tur kanske Kenneth och Fanny kan skjutsa mig till mammas jobb så kan jag springa iväg till Skärholmen och kika lite, vet vet? ;) jag vill så gärna shoppa och åka till IKEA och köpa lite nya grejer till rummet... och idag kommer min stora mysiga säng också, har ju fått en ny säng av mamma, hon har beställt den på jobbet, hur bra som helst kommer de bli, en riktigt jävla dyr säng är de också så hoppas verkligen att den kommer bli awesome men de tror jag nog! imorgon kommer den, men vi kommer att hämta den på lördag tror jag när mamma är ledig, jag längtar nå fruktansvärt, så två nätter till lär jag sova på en tältsäng haha!

Kommentarer

Postat av: G Amanda A.

Publicerad 2011-07-04 15:37:57

va fint tryck på tröjan :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela