MATHILDA LINDSTRÖM

STAN OCH FIKA

Publicerad 2011-06-15 19:34:22 i ALLMÄNT,

Hallå! Idag har bloggen varit lite seg då som ni kanske märkt,  vaknade ganska sent, och sen skulle jag kolla med Madde om hon skulle med ner på stan en sväng, och då var hon redan nere, så då kastade jag på mig kläder och tog bussen ner på stan, så då hann jag inte skriva helt enkelt. 

Har gått runt på stan sen lite bara, mötte upp Lollo och hennes mamma på arbetsförmedlingen, Lollo skulle också anmäla sig där osv, och sen blev de en fika på eh aa vad fan det nu heter, sen tog jag och Lollo en liten runda på stan igen, och sen blev hon sugen på kaffe, så då blev de en kaffe och massa mys och prat på mingel, tack älskling för att jag har dig och kan prata med dig! Nu är jag hemma, och tänkte ta ett litet kort på mitt inköp idag, för endast 100kr blev den min, har kollat på den innan så mycket, men vet inte riktigt varför jag inte köpt den, men nu var den på rea, och då fick den följa med. Nog med de, slänger in en bild snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela