MATHILDA LINDSTRÖM

SJUKVÅRDEN I GÄVLE ÄR VÄRDELÖST!

Publicerad 2011-06-22 16:41:39 i ALLMÄNT,

Heej! Idag har jag sovit som ett as igen, somnade säkert inte förren runt halv 5 - 5 typ, legat och vridit och vänt på mig hela jävla natten, igår small de också till i revbenen så nu har jag som typ träningvärk i revbenen, gör ont hela tiden men för den mesta när jag ska hosta, yeey de är fan pricken över i:et de! Har ju varit på hälsocentralebn flera gånger under dessa tre år jag har haft hostan, men de är ju inget som dom säger som vanligt, men idag fick jag sånt damp så jag tog telefonen och ringde och fråga om de fanns tid redan idag, aa vänta ett tag säger hon i telefonen, aa de finns en tid 7/7 10.30, hmmm????? IDAG SA JAG!? aja skitsamma, jag är förmodligen inte hemma då, jag vet inte ännu, men jag var ju tvungen att ta den tiden sen får jag avboka om de är så att jag inte kan komma, men vafan de lär väl finnas en tid innan de tycker jag, men tydligen inte. Sjukvården i Gävle är så jävla värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela