MATHILDA LINDSTRÖM

NY AMERIKANS KRIMINALSERIE!

Publicerad 2011-06-30 22:03:54 i ALLMÄNT,

... och där dyker de upp en bild på mig haha! 

Mamma har kommit hem och nu är jag glad haha, vi käkade direkt när hon kom hem, och sen satt vi på balkongen ett tag och snackade en massa bara jag hon och Kenneth, nu ska jag snart slänga mig i soffan och kika på någon nya amerikans kriminalserie som har fått hur bra betyg som helst i amerika, nämligen en serie med Joel Kinnaman, jag vet att några har varit busig och kikat på internet eller laddat hem de eller vad de nu är man kan kika de på, någon som sett de och vad tyckte ni isåfall, idag blir de premiär för mig och mamma iallafall :) och jag är så nervös haha, dessutom är ju Joel så jäklans snygg som man kan ju näst in till dö! Puss på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela