MATHILDA LINDSTRÖM

MEN FÖR I HELVETE!!

Publicerad 2011-06-20 07:08:36 i ALLMÄNT,

.... Hosthelvete seriöst jag dör snart! Jag får fan aldrig sova på nätterna, inatt har jag sovit ca 1½ timme pga hostan och de är fan inte okej, nu är jag som mest död, är uppe redan nu för jag ska till arbetsförmedlingen 8.15 buhu! Tack för en underbar tid eller? 

nej men igår låg jag och kollade på Criminal Minds och Criminal Minds Suspect Behavior, och trodde jag skulle sova under de två programen, astrött vad jag, men de gick inte, så fort jag la mig och blunda så var jag tvungen och resa på mig och hosta, får kvälvningar, tårarna rinner för de gör ont i mig när jag hostar, jag orkar inte mer nu! Men lär sätta lite fart nu, vi hörs av senare, får se om jag lägger mig en stund när jag kommer hem igen och försöker sova, de visar sig. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela