MATHILDA LINDSTRÖM

TIPS

Publicerad 2011-06-28 20:17:38 i ALLMÄNT,

Victoria Törnegren tipsade om denna produkt i sin blogg härromdagen, att den funkar hur bra som helst, att man blir dubbelt så brun av den, dock tror jag inte på de för fem öre, men visst tror jag kanske att man kan lite lättare få färg om man använder denna, så jag tänkte jag prova och köper en eftersom jag har så svårt att få färg annars, så jag tror nog jag har provat allt som går att prova för att lättare få färg, allt från kräm till tabletter, funkar sådär måste jag säga haha, inte tycker jag att jag blir brunare eller, men nu provar jag nå nytt, alltså denna!

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-28 20:32:22

Sv: Jag bloggar :D Hur har din dag varit :) <3

Postat av: Lina - Kom in till mig!

Publicerad 2011-06-29 14:35:15

Åh berätta gärna om den funkar sen! Det där märket luktar väldigt gott om inte annat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela