MATHILDA LINDSTRÖM

FRÅNVARANDE...

Publicerad 2011-06-12 14:52:06 i ALLMÄNT,

Hallådär! jag är jätteledsen för att jag har varit så frånvarande sista tiden nu, men som sagt så tog jag studenten i fredags, vilket verkligen var en av det bästa dagarna i hela mitt liv! Allt var så underbart och perfekt och jag fick så mycket fina presenter utav alla som kom och uppvacktade mig, tack till alla er som gjorde min dag fantastisk och till den bästa dagen någonsin!

Nu är jag på topp igen så nu kommer jag nog inte vara så frånvarande längre, jag ska försöka att hålla er uppdaterade. Men nu ska jag till köpis en sväng med Madde Lollo Lena och Andreas, vi hörs senare. Puss (hoppas vädret håller sig fint nu, INGE mer regn tack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela