MATHILDA LINDSTRÖM

EYE TO EYE

Publicerad 2011-06-21 20:13:10 i ALLMÄNT,

Hallådär! Idag har man vart dålig på att uppdatera idag, men vaknade upp ganska så sent för de blev ganska så sent igår också, sen har jag ju inte direkt sovit toppen om man säger så, men de gör jag ju inte nu när jag har hostan, vet inte HUR många gånger jag vaknat upp och är hela anfådd buhu! men i vilket fall som helst, slängde mig på cykeln och cyklade ner på stan och mötte Madde och Vendela, så vi gick runt ett tag, och sen förbi mormor en sväng och postade lite brev till henne.

Sen nu på eftermiddagen har vi varit hemma hos min kära faster som fyller år idag, grattis på dig! hela släkten var där kan man väl säga, så det var trevligt. Men nu ska jag göra annat, hoppas på att Madde ska komma hem snart... sego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela