MATHILDA LINDSTRÖM

EN ÖL I SOLEN NU TACK!

Publicerad 2011-06-28 20:10:28 i ALLMÄNT,

Hejsan :) Drog mig ner på stan en sväng idag fick inte med mig något hem förrutom nå brun grej, visar strax, men jag gick runt och kikade en massa iallafall men inget speciellt som fall mig så i smaken om man säger så, i vilket fall som helst, träffade på moster på stan, så stod och snackade med henne ett tag sen kom pappa och plockade upp mig så åkte vi ut till farfar och käkade, tvättade pappas bil, och sen blev det efterrätt, jordgubbar hihi mums!

Nu är jag hemma, och har ingen aning om vad jag ska göra, något vill jag iallafall för de är så skönt ute så det finns inte, en öl på söder hielmska skulle ju faktiskt inte sitta helt fel eller, men vet inte om någon är så sugen, men ska väl kika runt lite annars får man väl hitta på något annat skoj. Vi hörs sen Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela