MATHILDA LINDSTRÖM

DU KAN GRÅTA MITT PÅ GATAN..

Publicerad 2011-06-01 13:23:06 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Vaknade av ett sms från Madde idag, trodde klockan inte var så speciellt mycket, men den var typ 12 haha, lär ha sovit som stocken inatt ja, vilket var jävligt skönt måste jag säga, jag låg och drog mig ett tag till och gick upp för en stund sedan, mycket skönt!

Nu ska jag väl sätta igång och fixa mig eller något, sen får vi se vad dagen bjuder på, än så länge har jag ingen aning, sen ska vi gick om Josse får låna hennes pappas bil, och isåfall åker vi till balen som är idag på Engeltofta och kollar på alla som kommer vara så fina, eller vi åker mestadels dit för att se Linnea och Nille, dock inte säkert att vi åker dit än men förhoppningsvis. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela