MATHILDA LINDSTRÖM

DE KRYPER I MIG!

Publicerad 2011-06-30 19:01:02 i ALLMÄNT,

Oj vilken tråkig dag de har varit idag faktiskt, har bara vart hemma i lägenheten, suttit ute på balkongen, inne vid tv:n, inne vid datan, ätit ostkrokar, druckit cola, gått upp i vikt säkerligen, åh hej och hå bläää! Jag har liksom inte tagit mig någon vart eftersom jag inte har SL kort, men imorgon följer jag nog med mamma till jobbet, inte kanske så roligt de heller, men de skiter jag i, pallar inte sitta och dö här hemma bara. Hihi

Hoppas alla i Gävle kommer ha de askul idag när alla ska ut, som vanligt när jag är i Stockholm så verkar de som om alla helt plötsligt ska ut? aja ha det toppen ikväll alla iallafall! 

.... Mamma kommer hem och cirkus en timme, hon slutar nu kl 7 men eftersom hon lär ta bussen hem kommer hon hem en timme senare, dvs runt 8 tiden, tråkigt nog! Och tydligen ska vi äta nu, men jag skippar de och äter med mamma när hon kommer hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela