MATHILDA LINDSTRÖM

BRÄNNBOLLEN VAR SJUK!

Publicerad 2011-06-07 16:30:00 i ALLMÄNT,

Hallådär! Damn vilket dag/kväll igår alltså, shit kan inte beskriva hur roligt vi hade på brännbollen, SICK förfan! längtar redan tillbaka fan haha. Men vi spelade som sagt brännboll först i boulongern, drack en massa, sen fick pappa komma och hämta mig och Lollo, så åkte vi hem och sov ett tag, vi skulle sova i typ en halv timme, men råkade bli några timmar för mycket om man säger så! haha herregud! 

Idag var det vattenkrig kl 11.00 på stan, kom lite senare och mötte upp Lollo sen var det bara att köra, dock var det typ slut på vatten när vi kom dit men blöt kan jag lugnt säga att vi blev iallafall, sen blev det så att vi la oss några från klassen i boulongern och solade och försöka torka lite, blev mat, massa mys och snacka, och planering inför ikväll, vi samlas hos Janni ikväll runt halv 6 - 6 tiden, sen är BERRUNDAN igång min vänner, hela världen är min ikväll känner jag! 

Nu blir de dusch och lite annat smått och gott, och göra sig lite snygg tills ikväll. Hörs nog inget mer idag (ni kommer få bilderna sen brännbollen om en stund) Men ha en toppentisdag :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela