MATHILDA LINDSTRÖM

18 JUNI 2011

Publicerad 2011-06-18 20:06:29 i ALLMÄNT,

Hallådär! 
Gårdagen bestod utav att vi åkte ut till Skutskär hem till Cajsa där hon och Sara var, vi festade och hade trevligt bara, sen bussen in till stan då jag bestämde mig för att åka hem om vi skulle ut någonstans, men de visade sig inte gå som jag sagt, så jag hakade på till Interpool iallafall haha, hade trevligt där ett tag iallafall, lite tjafs hit och dit men de är bra nu. Sen resten utav kvällen vill jag inte ens prata om.

Fick en superfina överraskning idag också, min käraste vän Iza är hemma i Gävle igen, hur glad blev man inte då liksom?! Så hon kom och hämtade mig här hemma så åkte vi ner på stan och tog oss en liten fika och uppdaterade våra liv med varandra som man så fint kan säga de haha, nu är vi hemma hos mig och jag ska hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh till ikväll, tror de kan slinka i någon öl idag också, 3dagars är bra de! Puss så länge (kanske lägger in bilder idag sen dessa två dagar, annars lovar jag (nästan) imorgon hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela