MATHILDA LINDSTRÖM

WHO SAYS YOUR NOT WORTH IT

Publicerad 2011-07-24 13:49:32 i ALLMÄNT,

Hejsan! Vaknade rätt sent idag, men skönt var det att sova ut länge, i och för sig gör jag de jämt nu för tiden, de har jag gjort sen jag gick ut skolan så det var ju inte direkt någon nyhet om man säger så. 

Dagen idag består inte av något alls vad jag vet, eller Linnea kommer förbi och säger hej till mig och ett tag, men sen händer inget speciellt, en del av mig vill bara sitta hemma och dö ut typ, och den andra delen vill göra något, och orkar inte sitta hemma, vad gör man då? aja får se vad dagen bjuder på....

I never wanna lose you, but I've already have..

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-24 17:34:33

hihi vad hittar du på ikväll då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela