MATHILDA LINDSTRÖM

MINGELMYS

Publicerad 2011-07-28 18:40:26 i ALLMÄNT,

Heej! Kom precis hem nu, har varit på stan hela dagen idag igen faktiskt, men jag glömde att söka de sista jobben haha, vi gick och snacka så mycket och gick runt och kika så glömde bort de, men de gör inget, sökte så mycket igår så! Men ska ut igen kanske imorgon eller så. Eh sen blev de en liten sallad på george också, och fick ännu en gång ta en gammla varianten, så jävla gott! dock orkade jag inte äta upp hela... 

Nu ska jag fixa till mig lite oså, sen blir de lite mingelmys med Linnea Madde och Andreas, nu lär jag skynda mig, vi hörs sen :) Puss (kommer kanske någon bild sen från idag också hihi)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-28 20:30:27

jaha hoppas du sov gott! jag sitter och myser med min pojkvän. händer ikväll? har ni också ruskigt väder hos er?

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-28 22:17:49

* Vill du fråga en fråga i min frågestund eller kanske detla i min tävling där du kan vinna en cykel? Direkt länk till tävlingen

http://www.nattstad.se/LindaLinnros?id=1765019

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela