MATHILDA LINDSTRÖM

TRUE ALL TRUE

Publicerad 2011-07-23 14:12:03 i ALLMÄNT,

Va ner på stan en sväng nyss, kikade lite, men inte mycket, humöret var inte alls på topp så kände inte för att strosa runt på stan då... så nu sitter jag hemma hos mormor medans hon håller på med maten, det blev så att vi käkade lite tidigare istället, så de är väl klart ganska så snart antar jag. Sen stannar jag väl ett tag här efter osv, och sen ska jag nog till hemsta till Tomas och dom, pappa ska dit på fest och det ska tydligen vara massa folk där, så tänkte gå dit och säga hej till dom en sväng, mamma kanske skulle ha kommit upp till Gävle tills ikväll också till den där festen men de blev inte så, tyvärr....

... har en lite fundering på om man kanske ska packa väskan snart och åka till Stockholm, känner att jag bara vill bort här ifrån igen. De är väl antagligen bäst för oss båda om jag åker iväg.
du är en av de finaste jag har, eller numera hade... förlåt för allt♥

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-07-23 14:47:02

Åh älsklingen :( Önskar att jag var där hos dig, men du vet att du är välkommen hit när du vill och hur länge du vill :) Älskar dig mest <3

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-23 17:10:33

Ha en mysig kväll.kram

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-23 20:05:24

jaha okejs.. hur mår du? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela