MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG

Publicerad 2011-07-12 12:08:30 i ALLMÄNT,

Hallådär. Kom hem för en lite stund sedan nu, sov hos fina inatt igen, men är som sagt hemma nu. Idag skulle de tydligen inte bli nå bra väder, så jag tog svarta jeans och svart tröja igårkväll när jag gick dit, och när jag skulle hem idag, hmmm ganska så jävla varmt haha, så nu blir de en rejäl dusch måste jag säga, kall också. 

Får se vad som händer idag, ingen aning än så länge, om de blir bra väder ikväll tror jag att de blir någon öl, men får se de visar sig helt enkelt :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-13 13:43:09

Nyss gjort ett inlägg :) Nu ska jag spela the sims en stund innan jag ska träna!



Vad pysslar du med ?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela