MATHILDA LINDSTRÖM

SOMMARKVÄLL

Publicerad 2011-07-21 00:25:02 i ALLMÄNT,

Hallådär! Drog till Madde tidigare idag, hon fixade till sig lite sen gick vi ner på stan tillsammans, till sommarkväll då, gick in på hemmakväll och sa hej till Lollo en sväng, och sen gick vi till scenen då och spanade in E-Type haha, han var faktiskt bra, jag blir alltid så taggad när artister spelar med massa drag och grejer, jag vill bara festa loss då ja haha, men icke!!! eh men iallafall, sen gick jag till interpool till mina kära kusiner och tog en öl med dom och några fler, och nu är jag hemma hos fina och sover där inatt. Imorgon ska jag till hälsocentralen och kolla handen, önska mig lycka till. Vi hörs imorgon. Pusss

E-Type på scenen

Vet inte hur många bilder jag tog för att försöka få med detta, men en bild fick jag med de iallafall haha

De kan vara mycket folk i Gävle också

Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-21 11:39:43

Lycka till med handen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela