MATHILDA LINDSTRÖM

SOMETIMES IT'S NOT JUST FAIR

Publicerad 2011-07-14 14:26:47 i ALLMÄNT,

Hejsan!!! Gårdagen för mig var toppen, började med att jag Madde Janni och Emmy satt och med en öl i handen på Brända, sen drog vi oss upp mot Interpool en sväng, där de blev två öl, så de blev som sagt lugnt igår. Eh, uppe vid Interpool mötte vi även upp Linnea, Nille, Jennika och Johan, så vi satt där ett tag, Tobbe och Oscar satt med oss ett tag också, så jag hade en mycket trevlig kväll helt klart, gick sen hem från stan tillsammas med Madde, hon till sig och jag hem till mig. 

Idag har jag legat ute i solen en stund, men de blåste lite kyligt faktiskt, så in i duschen och fixade till mig lite, sen åkte jag och pappa iväg och handlade och nu har vi nyss käka, får se vad som händer idag, ikväll blir det iallafall Mingel med massa fina människor, det ska bli trevligt!! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela