MATHILDA LINDSTRÖM

SOLEN SKINER!!!!

Publicerad 2011-07-06 11:50:16 i ALLMÄNT,

Goddagens! Solen skiner och de är jätteskönt ute, mamma har nyss åkt till jobbet, hon börjar kl 1, så idag är jag ensam igen, men funderar på om jag kanske ska göra lika idag, in till stan en sväng och leta jeans shorts och sen åka till mammas jobb och vara där sista timmen typ, jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men nu ska jag iallafall lägga mig på balkongen och sola lite medans solen är framme. Talk to you later!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-07-06 13:01:45

Hellu, söt blogg du har! HÄRLIGT att solen skiner hos dej! här är de mulet som faaan!



Ehm, kolla gärna in på min och min kompis blogg!

Och kommentera mitt senaste inlägg och ge tips på vad man kan blogga om som är intressant att läsa!



Ha en bra dag!



KRam Sofie!<3

Postat av: Hannie - Bloggen med bara videos

Publicerad 2011-07-06 14:12:18

Kolla gärna vår senaste video och säg vad du tycker om den!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela