MATHILDA LINDSTRÖM

SKÄRHOLMEN

Publicerad 2011-07-03 21:09:47 i ALLMÄNT,

Heeeeej! Idag har jag och mamma varit på Skärholmen hela jäkla dagen i princip, åkte väl hemmifrån vid 1 typ, och sen var vi väl hemma runt 6-7 tiden kanske, kommer inte riktigt ihåg, men det var nice iallafall och spendera lite tid i affärerna, vilket jag älskar, och speciellt här i Stockholm, i Gävle är det ju inte ens lite kul längre typ, fick med mig 3 grejer hem, kommer bild efter detta inlägg, och mamma fick med sig en tröja/kofta och en tubhalsduk. Så jag är nöjd faktiskt, och jag funderar starkt på om jag ska slå till på ett par jeans också, jag har ett par nu, som jag verkligen älskar, och samma jeans fast i en annan färg, en mörkare variant är på rea nu och kostar bara 250kr, så vi får se hur jag gör. Men nu ska jag mysa i soffan med mamma lite, och ikväll blir det CSI maraton typ, de är ju något nytt som kommer att gå på sommaren, eller asså samma CSI fast det är alltid dubbla avsnitt och de börjar idag som jag fattar de, hur bra är inte det? Börjar kl 23.00 och slutar 01.00, perfekt! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela