MATHILDA LINDSTRÖM

PÅ EN ÖDE PERÅNG

Publicerad 2011-07-24 18:38:15 i ALLMÄNT,

Älskade Linnea kom som sagt förbi mig hemma idag, vi satt och snackade bara, catcha upp lite som man så fint kan säga de hehe, eh sen tog vi bilen ner på stan och tog en fika tillsammans bara hon och jag, mysigt ♥ dock blev det bara en snabbfika för Linnea skulle åka och hämta Nille på jobbet hans när han slutade, men de var nice iallafall och snacka av sig lite med henne. Gick hem till mormor efter de, för hon åker till stugan imorgon och blir där 1månad typ, så då vela jag säga hej o så innan hon åker, hon vill att jag ska följa med, visst kan det vara skönt att komma iväg, men jag vill fasen inte åka till stugan, finns inte ens skit att göra där..... så jag blir kvar hemma!

Nu väntar jag tills klockan ska bli 19.00, för då börjar Pretty little liers som jag ska kika på, har sett 1avsnitt av de, verkade ok faktiskt, så jag ska kika idag också så får vi väl se hur det är. Hoppas på et toppen serie, nu när allt har sommaruppehåll kan det vara bra och hittat ett annat program som man kan följa. Längtar som fan tills Desperate Housewives, Grey's Anatomy och Gossip Girl börjar igen, och sen hoppas jag att Nikita fortsätta, grymt! aja nog med de, hörs sen.

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-24 21:37:20

Ha en skön kväll söta..kram

Postat av: yo

Publicerad 2011-07-25 00:12:14

hur har helgen varit :)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela