MATHILDA LINDSTRÖM

NU HAR JAG KOMMIT IGÅNG!

Publicerad 2011-07-29 18:36:03 i ALLMÄNT,

Tjabba! kom hem för en stund sedan, traskade ner på stan en sväng tidigare idag och lämnade in de sista cv:na jag hade hemma och utskrivna, så nu är alla ute, kan ju såklart skriva ut fler så, men jag hade typ 10-15 stycken och dom har jag lämna ut nu, så jag kan jag också bara jag vill! nej men jag känner att det lär väl bli någon utav mig någongång också. Och sen vet inte jag riktigt om ni kommer ihåg att jag förrut skrev att jag skulle söka ett GinaTricot i stockholm, Fanny (min låtsas syrras mamma) är butikschef där, och dom behövde inga fler där sen, så jag sökte aldrig där, och nu behöver dom igen!!!!!!! så jag åker förmodligen till Stockholm nästa vecka eller så och då jäklar ska jag in och söka, får jag ett jobb där inom kläder, framför allt om jag får på GinaTricot, tack och hej, då packar jag väskorna och flyttar till Stockholm!!

Aja nog med de, de är tråkigt här hemma, helt ensam, usch, tänk att det ska vara såhär hela helgen.... men nu lär jag göra något att äta, undra vad man ska slå till på idag då tro? snabbmakaroner kanske, de är jag duktig på att göra så de får de bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela