MATHILDA LINDSTRÖM

JEANSEN VAR SLUT...

Publicerad 2011-07-04 15:56:19 i ALLMÄNT,

Sprang för ett tag sedan iväg till Skärholmen för jag skulle få dom där jeansen jag skrev om tidigare igår/eller idag eller vad det var, jag skulle iallafall få dom utav pappa min, men självklart fanns dom igår, men idag är DOM SLUT!!!!!! hur jävla stor chans är det liksom? i och för sig var dom på rean så då kanske dom sticker iväg fort men, aja jävligt surt var det iallafall, så vi ska väl kika på några andra gina tricot också så får vi se om jag får tag på dom, förhoppningsvis! men jag köpte iallafall två saker, en zebraring från JC's rea, jag visar er lite senare, och sen en liten pås/väska grej, en genomskinlig typ, äh visar sen haha!

Nu är jag tillbaka på mammas jobb igen, vi ska gå och käka snart tror jag, eller jag måste göra det iallafall för jag börjar bli jättehungrig, sen får vi se om mamma har tid. Butiken stänger kl 19.00, så 3 timmar kvar på denna dag på mammas jobb, finns inte mycket att göra på mammas jobb heller, så här sitter jag och bloggar lite haha. Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela