MATHILDA LINDSTRÖM

I'VE BEEN TOLD WHO I WOULD DO IT WITH

Publicerad 2011-07-07 12:37:32 i ALLMÄNT,

Hallådär!! hur mår ni idag? :) Hoppas bra för de gör jag iallafall haha. Mamma väckte mig runt 11 tiden idag, så har jag bara slappat duschat, och nyss käkat frukost, så nu vettefan vad som händer, över huvudtaget idag vet jag inte alls vad som händer, inget speciellt vad jag vet iallafall, superbra väder idag iallafall, så idag tror jag att jag inviger mina nya jeansshorts hihi! Idag kommer nog fina hem också, men de är ju hem till gävle, och jag kommer inte hem förren nästa vecka, så jag får vänta ett tag till... Men nu ska jag fixa till mig lite, så man blir människa någongång hehe, Puss så länge. Have a nice de :)

Kommentarer

Postat av: Malin & Amelie

Publicerad 2011-07-07 12:45:17

sv: yess :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-07 18:35:50

Har precis kommit hem från en dag i västerås med shopping på IKEA, lunch med syster och fått hjälp att fixa bilen!



Vad gör du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela