MATHILDA LINDSTRÖM

IRRETERAD!!

Publicerad 2011-07-29 15:01:05 i ALLMÄNT,

Kul, ni vet att jag har sagt att min data är så jävla sämst och allt?
satt och lyssna på musik på datan för en stund sedan, musik + facebook, poff så dör hela jävla datan bara, ljudet är kvar, men skärmen blir helt svart och det går inte göra ett skit, tillslut dör allt och datan stängs av, jag sätter på den igen, helt svart och ljudet kommer tillbaka, sen tvångs-stänger jag av datan (eller vad de nu heter men ni fattar) de startar som vanligt, poff så lägger den av, wtf????????? vad fan är de som händer med den där äckliga jävla datan egentligen, ge mig en ny nu fan!!!

Så jags att mig vid pappas data istället, visst den är lite seg den å, men hellre de än inget, men sen kom jag på att han har inge ljud på sin datan, så här är de tyst sörru, jävla skit, kul liksom??? ARG IRRETERAD & FÖRBANNAD SOM FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela