MATHILDA LINDSTRÖM

IN TILL STAN OCH JAGA JEANSSHORTS!

Publicerad 2011-07-06 14:13:02 i ALLMÄNT,

Tänkte att jag kanske skulle vara hemma ett tag till innan jag sticker iväg in till stan och jagar ett par jeansshorts, helst av allt vill jag ha ett par svart/gråa från BikBok men dom är väl slut på alla BikBok antar jag, haha bara för att jag vill ha dom liksom! Ehm, men jag tänkte att jag skulle kika på Gossip Girl som börjar kl. 15.05 om jag inte minns helt fel, tror i och för sig att jag sett de redan för de är gamla, men man vet aldrig, så tidigt i programet var jag ganska dålig på att komma ihåg och kolla på avsnittet när de var, så har jag tur har jag missat de och inte sett de.

Men så ni vet iallafall, så sticker jag in till stan om ett tag eller senare helt enkelt, vi hörs av sen iallafall. Ha en bra dag! Kram

 

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-07-06 14:27:02

snygga :)

Postat av: amelie och malin

Publicerad 2011-07-06 15:43:07

Hur mår du idag då?:)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-06 20:36:58

Jag har precis spelat kort med mitt hjärta och nu kikar vi på teve , snart blir det glass och film !



Vad gör du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela