MATHILDA LINDSTRÖM

IDAG BLIR DE JOBBFEST PÅ GRÖNAN!!

Publicerad 2011-07-09 12:35:03 i ALLMÄNT,

Hejsan! Mamma började 10 imorse, så hon stack hemmifrån strax före 9 typ, då väckte hon mig så jag var upp och sa hejdå till henne, sen slängde jag mig i sängen igen, sen ringde hon och väckte mig runt 11 tiden, så n uhar jag varit uppe ett tag, duschat och lite, sånt, ska väl fixa till mig lite snart också. Och sen måste jag packa väskan för jag ska åka till mammas jobb lite senare, och sen ska jag med på hennes jobbfest som dom ska ha idag, vi ska vara på Grönan och ha 5kamp och grejer, de ska bli superkul med mat och dryck och allt, this is gonna be fun! eh, så jag lär packa ihop lite grejer vad jag ska ha med mig för vi ska fixa oss på mammas jobb, sen åker vi direkt till Grönan. Så jag tror inte jag kommer skriva så mycket mer idag. Kanske hinner skriva lite när jag är på mammas jobb, men vi får se hur det blir. Ni märker ju :) Men vi hörs iallafall, ha en toppen lördag all, Puss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-09 13:53:59

Hallo!



Jag sitter och ordnar med bilder i solen och ska snart göra en nystart av bloggen med ett nytt tema!



Vad gör du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela