MATHILDA LINDSTRÖM

I KNOW THAT AFTER TONIGHT..

Publicerad 2011-07-15 15:16:52 i ALLMÄNT,

Hejsan!! Gårdagen var mycket mycket trevligt, vi blev tillslut ett litet gäng alltså, om jag minns alla så var det jag Jennika Madde Emmy Elin Matilda Matilda Linnea Janni Elina Sanna, tror inte jag missat någon nu, så vi hade det supertrevligt faktiskt, blev lite alkohol också såklart! ;) 

Drog vi typ 12 tiden om jag minns rätt, gick med Emmy till bussen där, och sen gick jag hem till fina och sov där inatt, vaknade sent som vanligt, och sen var pappa snäll och kom och hämtade mig i detta skitväder, var inte alls sugen på att ta en promenad hem i detta väder, regn regn regn, jävla skit! jaja nu ska jag duscha mitt äckliga hår som är fullt med massa hårspray, och massa lockar och allt vet vad, blä! och sen ska jag fixa till mig lite sen kanske det blir stan en sväng med Madde trots vädret, orkar inte bara sitta hemma idag heller.. sen ikväll får vi se vad som händer :) 

Jennika Matilda Matilda Linnea Madde och Elins huvud haha

Alkohol skål

Jennika Matilda och Matilda

Janni Matilda och Matilda

hahaha jag dör!!!

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-15 15:59:54

vad ska du hitta på för skoj ikväll då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela