MATHILDA LINDSTRÖM

I CAN FIGHT IT

Publicerad 2011-07-30 14:09:26 i ALLMÄNT,

Hallådär!! VI tar gårdagen lite snabbt och börja med, satt hemma, gjorde inte ett skit, myror i stjärten haha, lagade lite mat, diskade och damsög en massa, så igår var jag duktig! Men sen orkade jag verkligen inte bara sitta där, så ringde min fina vän Josse och fråga vad som skulle ske då på kvällskvisten, och det skulle bli lite partaj, så jag hakade på där, och senare blev det Interpool, en lugn kväll blev det igår iallafall, cool lugn var jag iallafall haha! När jag skulle gå där ifrån, frågade vakten: har du fått en ny display på telefonen än då och skratta lite haha!

Iallafall, vaknade kanske runt halv 11 tiden, pappa ringde sen och då kände jag mig pigg och tänkte kliva upp, men sen låg jag och drog mig ett tag, och somnade tydligen sen och vaknade kl 1 haha, dåligt av mig, fan för att sova bort hela dagarna alltså, men skitsamma gjort är gjort. Vad bjuder dagen på tro?

Kommentarer

Postat av: AnnaJ

Publicerad 2011-07-30 14:56:19

Sv: så lite så :) och tack..

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-07-30 17:00:15

sitter vid datorn :) hihi vad ska du hitta på under dagen då? :)

Postat av: MELI

Publicerad 2011-07-30 18:06:04

sv: Taaack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela