MATHILDA LINDSTRÖM

HUVUDVÄRK!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2011-07-05 20:33:58 i ALLMÄNT,

Tjabba!!! Idag åkte jag ner på stan som ni vet, gick och strosade lite, letade efter jeansen, men självklart hittade jag dom inte, jag tror nämligen att någon har busat och satt på en realapp på de jeansen jag hittade, för jag tror att samma jeans hänger på hyllan för orginalpriset, så förmodligen var dom inte ens på rea, så då har man väl sprungit runt och letat i onödan, jaja. Sen har jag letat efter ett par jeansshorts, men jag hittar inga som faller mig bra i smaken, inga sitter bra på mig.... vafan då för?!

När jag hade gjort stan, tog jag tunnelbanan till Skärholmen, gick och kollade lite efter shorts då, och sen gick jag upp till mammas jobb och var där en stund tills dom stängde, sen blev de buss hem, hemma nu och ligger med världens huvudvärk och kollar på CSI Miamia medans mamma lagar mat, fan vad gott det ska bli med mat.

DÖDA HUVUDVÄRKEN FÖRFAN!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-05 22:02:05

Har suttit och fixat med min externa hårddisk ett par timmar så nu ska jag äta något och kolla lite teve.



Vad gör du?

Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela