MATHILDA LINDSTRÖM

HEMMA I GÄVLE IGEN!

Publicerad 2011-07-11 15:02:19 i ALLMÄNT,

Hejsan!!! Igår åkte ju som sagt jag och Linnea hem från  Stockholm, gud så jobbigt det var, har ju nästan varit hos mamma i två hela veckor, och nu så åkte jag hem till lilla Gävle, har saknat alla här hemma, men ändå jobbigt att åka från mamma, jag har verkligen haft de toppen där borta, och jag trivis som fisken i vattnet där borta! Tack mamma för allt ♥ 

Bussen gick från Stockholm typ 21.45, och den kom iväg i tid, och fasen vad sakta tiden gick när vi åkte, kändes som att vi hade åkt i flera timmar, så hade vi bara åkt typ en halv timme haha, men tillsslut kom vi fram iallafall, till och med 20 minuter tidigare än sagt, så vi hade kört ganska fort då med andra ord, skönt! Nille kom och hämtade Linnea, och fina kom och mötte mig och hjälpte mig bära alla grejer jag hade med mig hem haha, blev närmare att gå hit och sova här med alla grejer än att gå ända hem med allt, pappa har ju nämligen sålt bilen så jag skulle behöva gå med alla grejer haha, inte kul! och juste, vet ni vad jag kom på när vi kom till busstationen igår då, SKINNJACKAN HÄNGER KVAR I HALLEN HEMMA HOS MAMMA! too bad for me right? jävla skit alltid, typ den ända jackan jag har, så glömmer jag den, och det kostar väl en förmögenhet att skicka skiten också, så får gå utan jacka ett tag eller leta en ny... aja nog med de. 

Har ingen som helst aning om vad dagen bjuder på faktiskt, får se om jag ska träffa mina fina vänner något, någon ska jag väl iallafall försöka träffa, imorgon ska jag nog mysa lite med Lollo, som jag saknat henne du! Hörs sen iallafall.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-11 15:41:41

Hej!

Idag har vi varit och inhandlat lite saker inför semestern! Nu ska jag snart sätta igång och städa samt ta hand om tvätt.



Vad gör du?

Kram

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 09:58:05

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela