MATHILDA LINDSTRÖM

GUESS YOU GAVE YOU THINGS THAT I DIDN'T GIVE YOU

Publicerad 2011-07-29 13:24:03 i ALLMÄNT,

Hallådär! pappa väckte mig idag strax för 12 tiden, då skulle hna börja röra sig mot mora, men jag kom verkligen inte upp ur sängen, så låg kvar ett tag, inte länge men sen kom jag upp, kunde i varjefall inte somna om så. Uppe som tuppen nu men har inte orkat börja fixa mig o så ännu heller, men jag ska väl kanske se till och göra det snart, kanske ska försöka dra mig ner på stan och försöka söka lite fler jobb eftersom jag glömde bort de igår eller vad det var hehe. Sen får vi se vad dagen bjuder på, nu är man ensam hela helgen, men vad bjuder helgen på liksom? ja antagligen inte ett skit, ska man försöka vara nykter kanske? don't know 

alla kan förändras

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela