MATHILDA LINDSTRÖM

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!

Publicerad 2011-07-25 11:31:12 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Sa till pappa idag att han skulle väcka mig vid 11 tiden, men sen när han väl gjorde de då orkade jag inte kliva upp haha, men nyss ringde mamma och väckte mig och då hann jag nästan bli lite pigg så upp och hoppa nu, ska fixa mig och lite shit nu, och sen ska jag åka ner på stan en sväng...

För idag är de inte vilket dag som helst eller, utan idag är de världens bästa pappas födelsedag! Grattis pappa och hoppas du får en toppen dag, ska ner på stan och köpa något fint åt dig, älskar dig ♥ Så idag kommer släkt osv hit och då blir de fika och lite sådant, mysigt när släkten kommer, tror dom kanske kommer runt 4-5 tiden eller så, vissa jobbar ju, men då har man tid på sig att göra lite andra saker, hörs sen. Puss

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-07-25 19:26:57

sv: precis precis! :D

kram på du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela