MATHILDA LINDSTRÖM

GODNATT

Publicerad 2011-07-05 00:35:37 i ALLMÄNT,

Bööööööööööö, trött jag är då! men nu ska jag iallafall gå och lägga mig tänkte jag, eller jag ligger i sängen redan och tänkte slå igen datan strax om man säger så, men då tänkte jag vara snäll och skriva en liten snutt sådär innan jag lägger mig, mycket snäll ibland ja ;) 

Nejdå, men imorgon tror jag inte att jag följer med mamma till jobbet, jag vet dock inte ännu, kanske ångrar mig imorgon, de visar sig helt enkelt, men jag skriver mer imorgon iallafall. Puss och godnatt på er!

i miss you

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-05 07:13:23

Hej!

Vad har du för planer inför dagen?

Kram

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-07-05 11:23:47

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela