MATHILDA LINDSTRÖM

GÄVLES SJUKVÅRD???

Publicerad 2011-07-21 15:03:43 i ALLMÄNT,

Heej! Idag ringde klockan 12.00, då var de bara upp och hoppa och fixa mig och sen var pappa snäll och kom och hämtade mig hos André så jag slapp gå till Hälsocentralen i regnet, han åkte sen och jag fick sitta och vänta i typ 100år, blev lika som förra gången, dom skickar upp mig på sjukhuset för att röntga handen, men jag lovar att jag kommer få samma svar som sist, DE ÄR INGE FEL.... Men fan är de bara i Gävle vi har så här dålig sjukvård? Otrevlig personal, missar fel, för lite personal, allt tar sån tid osv osv. De är bara lite av de negativa om Gävles sjukvård, man blir så less dom! Mormor var snäll och kom och hämtade mig på jäsocentralen och skjutsade mi upp hit, förhoppningsvis får jag åka snart, men då ska jag upp på Hälsocentralen IGEN, ååååh jag dör!! Men jaja, direkt när jag är klar med allt då ska jag ha McDonalds iallafall, för de är jag fasen värd nu haha... Jag är så hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela